tisdag

Hemma från skolan nu, ganska skön dag. Har haft tråkiga lektioner men dagen har ändå gått fort. Hade träslöjd på ev idag och där ska jag göra en fotpall, måste ha nåt att ha fötterna på när jag sitter vid datorn om den står på bordet, annars känns det konstigt.

Har utv.samtal senare vid typ halv 6, gillar inte dom samtalen, även om alla lärare säger bra saker om mig, det är bara onödigt slöseri med tid.
Kan ju även säga att dom som gjorde så att Felicias lag inte får sina 2000:- från kolgrillen kan ta sig nånstans och betala dom pengarna själva, man gör fan inte som dom gjorde, riktigt dålig stil.

Nu ska jag ta någit att äta, sen ska jag lyssna på skön musik.

(btw, längtar tills bullet kommer ut med nytt album, den här verkar rätt bra iaf.)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Bra där Pontus!

Ingen har erkänt....:/

2009-10-20 @ 22:07:09
URL: http://feliciah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0