skola och tandhygenist

Kom hem för ett par timmar sen. Skola som vanligt idag, slöjden va väl det som va kul, eftermiddagen va sådär om man säger så. På slöjden så oljade jag mitt skåp och dörren till skåpet, så nu ska jag bara sätta ihop alla delar och så, sen är det äntligen klart.
Gick några minuter tidigare från skolan, skulle till tandhygenisten, har tydligen mycket tandsten :S
Det var väl ingen rolig upplevelse, speciellt inte när hon skrapade på typ varje tand, fick riktigt mycket ilningar då, inte skönt.

Imorron är det sista dagen innan lov, får gå tidogare från skolan då oxå, det är riktigt nice om jag säger så.

Har inget mer att säga för tillfället så jag säger hejdå för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0