pengar

Idag så var min morbror här en stund och firade mig lite eftersom jag fyllt år, han jobbade när restan av släkten var här. Fick 400:- av honom, han visste inte vad han skullr köpa.
Ska även få typ 600:- av mamma nån gång i veckan, det är riktigt trevligt, blir ju typ...rik då.

Från och med imorron till på onsdag kväll blir det nog dålig/ingen uppdatering, ska till louise då och då orkar man inte slösa tiden på att blogga. Så vi hörs på onsdag kväll.

jag och louise
Jag och louise i sommras ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

hihi man ser att det är jag som tagit bilden, eftersom den är i motljus =P <3<3<3

2009-11-02 @ 16:45:52
URL: http://louisedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0