ont i armen...

Sitter och lyssnar på en låt som fan måste va en av världens bästa asså, Slipknots låt Snuff är det, asbra.
Skoldagen va skön, bara tre lektioner varav den sista gick jag tidigre ifrån för jag skulle ta spruta.
Att ta själva vaccinet gjorde inte så ont, men nu har jag skitont i armen där hon stack in nålen, får väl hoppas på att jag inte vaknar upp med biverkningar imorron heller. Det skulle va skönt att slippa må illa och vara allmänt seg imorron, har ingen större lust.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och fråga amanda om hon vill spela nåt msn spel, så tråkigt har jag

Här är låter förresten
Slipknot - Snuff


Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Tyvärr blev det inte ditt förslag, pappa hade redan handlat till en annan. Det blev olika frukter med smält vit choklad uppe på med vaniljglass. Skitgott blev det, de rekomenderar jag;)

2009-10-24 @ 21:58:08
URL: http://josssew.blogg.se/
Postat av: Emelie

Iiiih snuff! :D:D

2009-10-26 @ 11:10:20
URL: http://fadedbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0