Nystart.

Tänkte köra en nystart här på bloggen, amanda och felicia lär väl gilla det här;)

Den här hälgen har varit ganska så fullspäckad om man säger så. Fyllde år i fredags och då kom min älsklig och lite släkt från skåne, vi åt på restaurang och så. I lördags så kom lite mer av släkten och firade mig, fick massa presenter då. Riktigt god mat blev det oxå, en gryta med både kött och kyckling och sen fika med tårta och massa kakor.
Jag har fått väldigt trevliga presenter, är mest nöjd med de två jag fick av familjen, en björn borg väska och en ny data (ÄNTLIGEN), den var verkligen välbehövlig om man säger så.

Idag så har jag och Louise mest tagit det lugnt, vi gick ner till fiket och satt där en stund, sen så var hon tvungen att åka hem:( Men vi ska ses på höstlovet och det är ju om bara en vecka, så det är lugnt.

Nu ska jag kolla på tv och så så vi hörs senare eller imorron;)

(ska försöka få in lite bilder här oxå)


Kommentarer
Postat av: Josefin

BRA! GRATTIS! ;)

2009-10-19 @ 22:09:27
URL: http://josssew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0