lördag

Har faktiskt inte orkat skriva nåt idag, trots att jag satt med datan i knät i typ 5 timmar i sträck:P

Idag har jag inte gjort något alls faktiskat, eller va o handlade på förmiddagen med mamma. Sen åkte hon och felicia på någon grej i globen och jag va ensam hemma, skittråkigt. Jag kunde iaf vila, va lite småseg idag, beror kanske på vaccinet, jag vet inte. Har fortfarande satans ont i min vänsterarm, känns som världens träningsvärk så jag ser ut som ett cp när jag försöker sträcka ut den, snyggt.

Kvällen har varit rätt död den oxå, ätit mat, kollat på tv och suttit här är det jag har gjort den här lördagskvällen.
Nu ska jag fortsätta att nörda musik och kolla runt lite så vi hörs imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0