konsertsugen

Hejsan.

Ligger i sängen och har skittråkigt, kan bero på att f*tt Glocalnet har spärrat min mobil så jag kan inte smsa eller göra nånting :(
Idag då, det har inte hänt så mycket, har varit ut till kyrkogården och tänt ljus, va in på fiket efter det och tog en god chailatte.

Ang rubriken så har jag ett grymt sug efter att gå på konsert, känner på mig att älskade BFMV kommer hit nån g¨ng nästa år när dom har släppt det nya albumet.
Längtar tillbaka så sjukt mycket till den tredje december förra året då jag fick se världens absolut bästa band live.

Bilderna i videon väcker minnen asså.


Världens bästa Teras don't fall live på arenan i fryshuset

Kommentarer
Postat av: Louise

Nu har jag fixat min blogg =)



2009-10-30 @ 21:05:22
URL: http://louisedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0