kan det inte bli höstlov nu?

Sitter här och vill ha höstlov, orkar inte vänta till fredag. Kommer ju förövrigt ha en bra start på mitt höstlov, ska ta spruta mot svininfluensan och louise (min älskling) hade sjukt jobbiga biverkningar i en dag, så en dag av lovet kommer säkert att försvinna, det är rätt vanligt med biverkningar har både jag och mamma hört. Tur att mamma är hemma då och inte pappa, hon är snällare tycker jag:P

Hur gick det då med so-plugget, jag började för en timme sen och slutade för en halvtimme sen. Gjorde typ tre frågor sen orkade jag inte, har bara fyra frågor kvar och dom gör jag på lektionen imorron, får verkligen inte glömma böckerna då, kommer väl ha en a-b med djävulshorn efter mig då xD
Slöjd har vi imorron oxå, ska nog bara olja min grej innan jag får börja på nåt nytt(kommer ju inte kunna skruva ihop allt innan det torkat), men vet fan inte vad jag ska göra, förslag?

Tar och säger gotnatt med en bra låt

This war is ours (The guilliotine part II) - Escape the fate


Kommentarer
Postat av: Amanda

så duktig du har blivit på att blogga då pontus! Jag är förvånad! undrar hur länge det håller i sig bara...

2009-10-21 @ 22:13:21
URL: http://hamanda.wordpress.com
Postat av: Emelie

"en a-b med djävulshorn efter mig" hahahahaha XD

2009-10-21 @ 23:28:38
URL: http://fadedbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0