hemma

Nu är jag hemma från mitt utv.samtal, det blev en 10 minuters diskussion med Sundus om en sak på matteprovet som både jag o Malin klagade på. Annars gick det kanon, ingen lärare som klagade på nåt allvarligt, bara att jag ska vara med mer i diskussioner i klassen. Tror pappa tyckte sådär om Sundus, han höjde rösten när hon argumenterade mot honom, det är bra för hon är så jävla jobbig.

Vad häder ikväll då, ska väl sitta här ett tag sen blir det nog tv, ingen svenska att behöva göra idag.
Så vi hörs senare eller imorron, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv; hahaha xD men hon var snäll iallafall :p för det mesta brukar jag bara vilja strypa henne liksom x)

2009-10-20 @ 20:39:23
URL: http://fadedbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0