Skolbio

Har inte skrivit på ett tag nu, har inte haft tid helt enkelt, har massa plugg o så i skolan. Just nu är det hyfsat lugnt med plugg så jag passar på att skriva.

I skolan har det inte hänt nåt speciellt dom senaste dagarna. Eller det har det visst, hade simtest igår, 200 meter, det gick på typ fem minuter sen fick man "leka fritt" eller vad fan man ska kalla det, alla kastade typ vattenleksaker på varandra, ganska kul.
Idag var det bara 2 ½ lektion och sen skolbio. Där såg vi på Valkyria, den var baserad på verkligheten och handlade om hur Hitler styrde Tyskland under andravärldskriget, rätt gripande när den var "äkta" om man kan uttrycka sig så, faktiskt riktigt bra.

För tillfället så städar jag, mitt rum ser ut som ett enda h*lvete med kläder och diverse andra saker. Gör det inte frivilligt heller, blev tvingad av mamma -.-'
Så nu ska jag återgå till städandet, vi hörs sen.

JOHANNA: OM DU SER DET HÄR SÅ PÅMINNER JAG DIG OM ATT INTE GLÖMMA SKIVAN IMORRON!!

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: för det är kul ;) <3<3<3<3<3

2009-11-12 @ 18:48:57
URL: http://louisedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0