Skärholmen och världens godaste thaimat

Åkte till skärholmen i förmiddags för att köpa en farsdagspressent till pappa, det blev en tröja. Köpte även en ny plånbok till mig, nåt som verkligen behövdes, hade bara eb korthållare innan som det knappt fick plats nåt i, så det är skönt med en ny.
Efter det åkte vi till lägenheten på lilla essingen där pappa bor den här veckan (mamma o pappa bor varrannan vecka förtillfället) och gav honom tröjan och en skiva, Mando Diao. Där satt vi och pratade en stund innan vi gick till en thai restaurag och åt, kan säga att jag aldrig ätit nån godare thairätt, det var kyckling med kokosmjölk, curry, limeblad och massa grönsaker, gott som fan och lite småstarkt.

Nu har jag precis pluggat fysik men har pluggat klart för idag så jag sitter och kollar på det allsvenska kvalet, Djurgården gjorde precis 3-0 så dom får väl stanna kvar i allsvenskan nu om inte assyriska gör ett mål så det blir straffar, har inte koll på reglerna när det är förlängning, jag bryr mig ändå inte vilka som vinner för tyvärr så har ju älskade bajen åkt ur :(

Säger hejdå med en skön låt, lite halv porrig oxå (ni förstår om ni kollar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0